Dla każdego nowego Użytkownika mamy 10 Punktów w prezencie!
Czyli pierwsze Ogłoszenie jest darmowe!!!
Dodatkowo za każde dodane Ogłoszenie dostaniesz 2 Punkty.
Oferta ważna do odwołania.
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat publikacji Ogłoszeń, Pakietów Ogłoszeń, możliwości ich promocji i sposobów płatności.
Jeśli nie znalazłeś zadowalającej Cię odpowiedzi napisz do nas o czym chcesz jeszcze wiedzieć.

Kliknij pytanie by zobaczyć odpowiedź.
Kliknij przycisk "Dodaj Ogłoszenie" w prawym górnym rogu strony.
Przed dodaniem pierwszego Ogłoszenia polecamy zapoznać się z artykułem opisującym jak najlepiej dodać ogłoszenie.
Kliknij przycisk "Pakiety" w prawym górnym rogu strony; zostaniesz przekierowany na stronę Pakiety, gdzie znajdziesz wszystkie dostępne Pakiety.
Wszystkie dostępne Promocje (oprócz Promocji "Jednorazowe podbicie") są widoczne na końcu formularza dodawania lub edycji Ogłoszenia.
Wybór czasu trwania Promocji jest zależny od czasu emisji Ogłoszenia, czyli jeśli Ogłoszenie ma być widoczne na liście Ogłoszeń przez 15 dni, to opcja Promocji na 30 dni będzie nieaktywna.
Promocja "Jednorazowe podbicie" jest dostępna tylko z poziomu Panelu Użytkownika w zakładce "Moje Ogłoszenia".
Wszystkie Ogłoszenia, Pakiety i Promocje można opłacić za pomocą płatności internetowych (operatorem jest "Przelewy24") lub zebranymi Punktami.
Ilość zebranych Punktów można sprawdzić w Panelu Użytkownika w zakładce "Moje Punkty".
Wybór sposobu płatności jest dokonywany po kliknięciu przycisku "Zapisz" na końcu formularza dodawania lub edycji Ogłoszenia.
Fakrury Vat są wysyłane po każdym zakupie dokonanym przez płatności internetowe na adres mailowy podany przy rejestracji lub dodaniu Ogłoszenia przez niezarejestrowanego użytkownika. Są one również dostępne do pobrania lub podglądu w Panelu Użytkownika w zakładce "Moje zamówienia".
Dodane i opłacone Ogłoszenie można znaleźć na stronie kategorii, np. Osobowe, do której zostało dodane. Jeśli zostanie dodana Promocja "Specjalne" Ogłoszenie będzie również widoczne na stronie głównej Maxacar.pl (zgodnie z zasadą wyświetlania Ogłoszeń na stronie głównej).
Wszystkie dodane Ogłoszenia (również nieaktywne i nieopłacone) będą widoczne również w Panelu Użytkownika w zakładce "Moje Ogloszenia".
Ogłoszenie jest widoczne dla użytkowników internetu przez okres jaki zastał wybrany dla jego emisji - 15 lub 30 dni, albo 30 i 60 dni dla kategorii "Części".
Wszystkie Ogłoszenia Użytkownika (również nieaktywne i nieopłacone) są widoczne w Panelu Użytkownika w zakładce "Moje Ogloszenia", gdzie można dokonać odnowienia lub przedłużenia Ogłoszenia (domyślnie na pierwotnie wybrany czas emisji, jednak można to zmienić).
Pakiety są podzielone na dwie grupy zależnie od czasu emisji poszczególnych Ogłoszeń - 15-dniowe lub 30-dniowe i 30-dniowe lub 60-dniowe dla kategorii "Części". Zależnie od wyboru Pakietu czasu emisji poczszególnego Ogłoszenia to 15, 30 lub 60 dni.
Wszystkie Ogłoszenia z Pakietów (również nieaktywne i nieopłacone) są widoczne w Panelu Użytkownika w zakładce "Moje Ogloszenia", gdzie można dokonać odnowienia lub przedłużenia Ogłoszenia na zasadach jak dla wszystkich innych Ogłoszeń.
W formularzu dodawania ogłoszeń można dodać tylko jedno Ogłoszenie.
Natomiast jeśli jest potrzeba dodania kilku podobnych Ogłoszeń pomocną jest opcja "Kopiuj" dostępna w Panelu Użytkownika w zakładce "Moje Ogloszenia" - wystarczy skopiować Ogłoszenie, zmienić tytuł i dostosować dane lub zdjęcia.
Ilość Pakietów dostępnych jednocześnie jest ograniczona jedynie tym, że nie można posiadać dwóch takich samych Pakietów jednocześnie.
Tak, powiadomienia będą wysyłane na adres e-mail Użytkownika.
Tak, powiadomienia o kończącym się okresie emisji Ogłoszenia będą wysyłane na adres e-mail Użytkownika, 2 dni przed końcem jego aktywności.
Do wygodnego dodawania, zmieniania (kolejności lub nazwy) i usuwania zdjęć jest specjalny moduł w formularzu dodawania lub edycji Ogłoszenia.
W formularzu dodawania lub edycji Ogłoszenia jest przygotowane pole, w którym można wpisać link do video umieszczonego wcześniej na Youtube lub Vimeo.
W widoku każdego Ogłoszenia (oprócz Ogłoszeń Użytkowników niezarejestrowanych) jest pokazany numer telefonu (jeśli został podany przy rejestracji) Autora danego Ogłoszenia. Dostępny jest również formularz kontaktowy, z pomocą którego można wysłać wiadomość do Autora Ogłoszenia.